Helping The others Realize The Advantages Of آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

در این مورد بیشتر بخوانید: لیمیت اوردر و استاپ لیمیت چیست؟

اگر در هنگام تریدکردن با مشکل یا سؤالی مواجه شدید می‌توانید از طریق بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) سؤالات خود را از کاربران حرفه‌ای بپرسید.

شرکت‌های معتبر زیادی از جمله میهن وب‌ هاست سرور مجازی مخصوص ترید به فروش می‌رسانند.

مثلاً اگر با آی‌پی کشور هلند در بایننس ثبت‌نام کردید، همیشه با آی‌پی‌ هلند به صرافی وارد شوید و از تغییر مداوم کشور اجتناب کنید.

کاربران استک قبلاً در مورد بهترین صرافی‌های ایرانی مطالب زیادی به انتشار رسانده‌اند.

به‌زبان ساده، خریداران و فروشندگان در بایننس جمع می‌شوند و سفارش خرید یا فروش خود را ثبت می‌کنند و این پلتفرم به‌صورت خیلی سریع معامله بین خریداران و فروشندگان را جوش می‌دهد و در ازای آن مقداری کمیسیون از معامله دریافت می‌کند.

خرید و فروش با برنامه به معنای زمانی است که تحلیل زمان‌دار انجام داده‌اید و می‌خواهید مثلاً در یک قیمت خاص ارز دیجیتال خریداری کنید یا مثلاً وقتی قیمت به یک نقطه خاص رسید، سیستم به‌طور خودکار سفارش شما را ثبت کند.

برای اینکه ساده‌تر با ترید آشنا شوید، به‌طور کلی در بایننس به دو روش می‌توان ترید انجام داد:

سپس سیستم به‌طور خودکار به شما می‌گوید که این مقدار دارایی را با چه مقدار دارایی دیگر می‌توانید مبادله کنید.

 این کار یا از طریق کانال های تلگرامی و دیگر صفحه های اجتماعی و یا انجام معامله با آشنایان و دوستان به صورت مستقیم و بدون واسطه ای به نام صرافی ها صورت می گیرد .

معاملات آتی: امکان شرط‌بندی روی آینده قیمت ارزهای دیجیتال با استفاده از قراردادهای آتی در بایننس وجود دارد که البته مثل مارجین ریسک آن بسیار بالا است.

بهتر است پیش از ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال به دقت نمودارهای قیمتی را بررسی کنید. سود ۱۰۰۰ درصد در بازار ارزهای دیجیتال حتی در مدت نسبتا کوتاه، غیرممکن نیست.

به صندوق ایمیل خود بروید و در ایمیلی که برایتان ارسال شده است، روی لینک تأیید کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.

سرعت بالا از آن جهت مهم است که در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی نداشته باشد، انتقال اطلاعات (درخواست خرید و یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال فروش) در زمان مناسب و قیمت تعیین شده انجام نمی‌پذیرد.

Report this wiki page